Positiv igen- det är ju sol!

Fortfarande inte frisk, men vad gör man? Fortsätter dra täcket över huvudet och deppar lite till? Eller går ut och äter glass i solen med älskligen och firar 10 månader tillsammans. Jag tror jag väljer det sista alternativet. För att hitta något positivt med min ohälsa på sistone, kan jag alltid tänka på att jag verkligen ser fram emot allt som kommer snart. Min jympautbildning till exempel. Och massor av roliga saker i skolan. Träningen kommer bli roligare (om jag har energi till det, men det hoppas jag verkligen. Det finns inget annat). Börja träna inför nästa lopp, ska nog träna mer målinriktat nu. Försöka nå resultat och satsa på funktionell styrketräning och variera med de roliga gruppträningarna. Snart är jag nog i form igen. Längtar som en galning. Imorgon hoppas jag på att orka med en tvagning och meridianmassage, och kanske orka med examinationen på tisdag. Ska försöka hålla humöret uppe hela dagen MEN vila ordentligt också. Puss och kram och kärlek....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback