Idag kan allt hända

Idag har jag vaknat på rätt sida! Tänk vad en kväll med goda vänner kan göra för humöret. Jag till och med känner för att städa idag. Börjar lite smått nu, och när älsklingen kommer hem kommer det vara så fint här hemma! Jag har ställt undan vinterskor och tagit fram vårskor. Kanske betyder det otur, men som Lina och jag bestämde igår: blir det mer snö så stänger vi in oss och strejkar. Solen skiner lovande idag och jag har en föreläsning kl 14 (om fysisk aktivitet, något vi aldrig verkar få nog med föreläsningar om). Sen blir det gymmet och Core. Behöver hålla mig stark om jag ska klara av att massera så mycket som jag vill. Vilar benen idag och satsar på mer löpning om några dagar. På söndag ska jag och Lina till Örebro, först blir det möte med instruktörer, sedan fika och SHOPPING! Ibland är livet rätt bra i alla fall. Nu börjar min mage kurra, redan dags för lunch... vaknade av mig själv klockan 6 knäpp som jag är. Har tagit fram bacon... mums!  

Det finns så härliga löpvägar i hyttan, särskilt på våren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback