Allt är så bra det kan va, men var är våren?

Idag känner jag att det är en riktig njutardag på G. Jag har tränat varje dag den här veckan och jag börjar nästan känna att jag överdrivit lite. Har inte sprungit något dock, så jag tänkte att jag skulle ut idag. Ofta är det så när jag kommer igång och tränar mycket, då vill jag bara träna mer och mer för att det är så kul. Men nu måste jag nog lugna ner mig och få längta lite till nästa pass. Dessutom snöar det ute igen och blåser som om man bodde vid havet. Så jag slöar med gott samvete idag. Förmodligen det bästa som finns. 

Förmiddagen har tillbringats i skolan, har haft sista grejen på hälsopsykologi-kursen, så nästa vecka börjar ny kurs! Blir lite firande senare på fiket. Sen behöver jag handla! Ladda kylen med godsaker och göra matlåda till imorgon. Ja just det, ny lång dag på Loka imorgon.

Hämtade ut mina två par nya glasögon igår, är tooooknöjd! De är som gjorda för mig. Även tröjan är ny, den är också som gjord för mig (klarade inte av mitt köpstopp). Allting känns så himla bra just nu, förrutom vädret dock! Men man kan ju inte få allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback