Mål i sikte

Yes! Jag kommer nå mitt mål den här veckan, jag är nämligen fullt bestämd att gå på yoga ikväll. Kroppen känns riktigt fräsch, faktiskt fräschare än på länge. Jag tror jag kan börja öka på intensiteten på min träning, mängden är redan ganska hög... men brukar köra lugnt efter att jag kört hårt. Och ibland blir det bara lugna pass. Men med energin jag har just nu går det nog att ta i lite till. Så planen är att springa lite på löpbandet så jag är uppvärmd inför yogan. Det var så härligt i tisdags när jag kände att konditionen finns där. Nu gäller det bara att förbättra den inför halvmaran. Jag har börjat packa inför imorgon när jag åker hem till föräldrarna. Har grundat med träningskläder... räcker det? Är så dålig på att packa. Testade precis om jag har nån yogis kvar i mig.. nja, något stel är jag allt. Men med snygga träningskläder känner man sig i alla fall lite yogisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback