Nytt pass!

Snön vräker ner utanför fönstret. Har suttit och finslipat nya jympapasset nu ett tag. Tror det blir toppen, mina egna pass känns som mina små bebisar. Imorgon ska jag filma det gamla och skicka in för att få licens. Superkul! Nu ska jag ut i friska (snöiga) luften och ta mig bort till träningshallen. Core står som sagt på schemat. Önskar mig lite träningsvärk i magen till imorgon. Sen ska jag hem och göra supermiddag och kolla in Beckfilmen som går på 4:an ikväll. Jag är en föredetta Beck fantast som har lyckats missa alla nya filmer. Känner mig sådär fantastiskt positiv idag, sådär som man bara känner sig kanske en gång i veckan. Allt är toppen, fast ingenting egentligen hänt. Vårkänslor kanske? Vad vet jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback