Idéer

Jag kunde inte sova i natt. Jag hade alldeles för mycket tankar och idéer som snurrade. Det kanske blir så när man väl inser att ingenting är omöjligt. Sky is the limit. Då kommer alla idéer som man inte ens vågat tänka förr. Jag gick upp kl 2 mitt i natten och åt frukost. Var så jäkla hungrig, haha. Sen somnade jag i kanske 3 timmar, gick upp, åt en till frukost och sen kunde jag inte sova mer. Var tvungen att skriva ner alla idéer. Min dröm är att öppna eget, mitt Harmonia. I natt kom jag på exakt vad som ska finnas i mitt företag. Massage såklart, kostrådgivning, träningsrådgivning, meditation/avslappningspass, yoga, tai chi och qi gong och så ska jag även ha försäljning av några av mina favoritprodukter (ekologisk mat och hud/hårvård, mina kosttillskott, kanske Kreativ Insikt-grejer m.m). Det här är mitt kall. Det är det jag brinner för och det som gör mig motiverad. Så mår jag bara lite bättre ska jag gå till arbetsförmedlingen och be om hjälp! I can do it!

Kärlek! /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback