Intuition

Försökte höja min Karma imorse när jag återigen var vid vårdcentralen för att lämna prover. När jag skulle åka därifrån var det över en timme kvar på min p-biljett, så då tänkte jag att jag måste ju leva som jag lär, och försökte ge bort den till den första jag såg. Men attans, hon hade redan en biljett. Sen såg jag ingen mer så då åkte jag därifrån. Så kan det gå.

Jag har börjat lyssna mer och mer på min intuition och mina plötsliga idéer. Och jag har varit så inspirerad på sistone, så nu börjar det poppa upp en massa i huvudet. Imorse när jag låg i sängen kom jag plötsligt att tänka på att det snart är sista ansökningsdagen för höstens kurser. Och så kom jag på att, jag vill ju faktiskt starta mitt Harmonia- företag, men kan inget om företagande. Så nu har jag sökt "Grundläggande affärsredovisning" på distans till hösten. Eftersom det är 6 dagar tills det hade vart försent, så måste det ju vara ett tecken att tanken dök upp i mitt huvud när jag vaknade, som från ingenstans.

Nu väntar yogamattan. Har tänt ljus och satt på mysig musik. Senare idag ska jag åka till biblioteket och låna massa inspirerande böcker. Jag undrar vart all denna inspiration plötsligt kommer från?




Kärlek! /Maria

Kommentarer
Postat av: Lina H

haha det är däför vi är så bra vänenr i stället ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback