Dag 2 - Drömkollage

Det verkar inte bli något videoinlägg idag. Tekniken är inte på min sida! Igår gick det hur lätt som helst, men idag krånglar allting. Så det får bli text idag istället. Jag spelade in ett klipp imorse, med lite gladare ton än igår. Jag lät ju väldigt ledsen i klippet igår märkte jag, men antar att det är så jag låter när jag tänker efter. Det är förresten sjukt obehagligt att höra och se sig själv sådär, men det är verkligen något jag behöver bli bekväm med. Att våga vara sårbar och att inte gömma mig, det är viktigt för mig just nu. I klippet som jag hade tänkt lägga upp idag visade jag i alla fall mitt drömkollage jag gjorde igår. Jag klippte ut massor med bilder och ord ur tidningar och klistade upp på en stor affisch. Det blev mycket yogabilder, träningsbilder, resebilder och massor med peppande ord. Mitt drömhus fick vara med på ett hörn också. Nu tänkte jag fortsätta och försöka få med skrivandet, pengar (!!) och kanske lite kärlek... ;) Nu ska jag manifestera!!! Det kommer att funka! Puss och kram /Maria

"Receive your manifestations with gratitude and generosity. The principle teaches you the value of taming the ego while being thankful and serving others with your manifestations." - Dr. Wayne Dyer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback