Eco Now Miljömässa

Nu är jag hemma igen från vårt lilla äventyr. Jag tänkte faktiskt att jag skulle smälta upplevelsen lite och berätta mer imorgon. Jag kan i alla fall säga att det var precis vad jag behövde, alldeles underbart avslappnande och energigivande. Men som sagt, mer om det imorgon.

Jag kom på att det snart är
Eco Now Miljömässa på Münchenbryggeriet i Stockholm, den 2-4 september (och sen även på Conventum i Örebro den 2-3 oktober). Biljetten kostar 100 kr. Det vore väldigt kul att gå, får se om det passar, för då ska jag absolut göra det! Bland annat kommer detta att finnas på plats:

Produkter och tjänster förmeldas inom följande områden:  Hus, Hem och Kontor - Mat och Dryck - Vin och Sprit - Business och Kommunikation - Resor, Fordon och Transport - Mode och Skönhet - Återvinning och Återanvändning - Framtid och Organisationer.

Föreläsare och ambassadörer under Eco Now:
Pär Holmgren, Meteorolog - Anders Wijkman, Klimatdebattör - Johan Ehrenberg, Egen el - Martin Hedberg, Meteorolog - Isabell Lövin, EU-parlamentariker - Varis Bokalder, Arkitekt - Helen Maalinn, Respect - Maria Bichel, Weleda - Emma Enebog, Myrorna - Timo Lehtonen, Forwood - Heidi Andersson, Armbryterska.


Intressant!! God natt/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback