Eko- & Second hand- shopping

Idag är en bra dag!

Jag har morgonyogat, och varit inne på Söder med mamma. Vi ekoshoppade på
goodstore och Gryningen. Hittade massor med spännande saker, bland annat bröd gjort av enbart groddat råg. Det var hur gott som helst! Jag har nog inte ätit bröd på snart ett år eftersom jag inte äter vete. Så detta var ett efterlängtat alternativ!

Stadsmissionens Second hand fyndade jag en klänning och en kofta för totalt 60 kr! känns det bra att shoppa kläder. Sen var vi en sväng inne på Kreativ Insikt där jag köpte en grej till min systerdotter, som alldeles snart kommer att se dagens första ljus. Tänk, ett helt nytt liv i min familj! Eftersom jag är lillasyster har jag aldrig fått uppleva när någon så nära familjemedlem föds. Det känns otroligt stort.

När jag kom hem såg jag dessutom att jag kommit in på alla kurser jag sökt i höst. Så nu blir jag heltidsstudent igen. Det känns toppen! Allting löser sig. Det gör verkligen det.

Jag har även hittat ett yogacenter jag skulle vilja prova, när jag känner mig redo.

Mmm... härlig dag! /Maria

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ha, ha!! Du har handlat på mina gamla "vattenhål"!!

Ja, Goodstore fanns inte när jag bodde i Stockholm ,en Gryningen t ex var jag "stammis" på!! :D

Kreativ Insikt har fina grejor! Vad köpte du??

Härligt att ett nytt litet liv ska födas in i er familj!! Du har alldeles rätt: det är en stor händelse!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback