Nära

Jag har varit och köpt nya numret av tidningen Nära, som jag vann förra numret av. Den var så bra så jag var tvungen att köpa det här numret med. Har bara bläddrat igenom den hittills, läste först av allt höstens horoskop. Mitt (oxen) låter väldigt lovande på alla plan, och faktiskt precis så som jag hoppas på att det blir. Såhär stod det om min andlighet i höst:

"Du som är så jordnära kanske har svårt att se det som finns runt oss människor. Men du har även ett konstnärligt sinne så du borde verkligen kunna finna ro och spänning i att det finns något, en energi som kan påverka dig och ge dig fina idéer. Njut av hösten i avkopplande, sköna miljöer som utvecklar din skapande själ. Eller bara slappa, kanske med en god bok eller skön musik."


Jag vet att man gärna tolkar horoskopen utifrån sitt liv, och att det kanske skulle passa in på vem som helst. Men just det här kände jag starkt för, för jag har de senaste dagarna försökt komma underfund med den här energin och hur jag kan använda den. Och jag har inte varit såhär pigg på länge, trots att jag har sovit rätt lite. Imorse vaknade jag till exempel vid 5 och var ganska pigg. Jag tänkte faktiskt skriva ett inlägg om energi tidigare idag, men det kanske kommer en annan gång. Jag finner verkligen ro och spänning i det i alla fall, det är säkert. Och i höst har jag absolut tänkt utveckla min skapande själ, det är mitt mål med hela hösten!

Kärlek! /Maria

Kommentarer
Postat av: Lina H

hej vännen :) låter kanon du :) tyvär försvann min topp idag ..men ska nog hitta tillbak snabbt kram på dig miss you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback