On the top of the world

Jag satt precis och läste igenom gamla inlägg på min blogg, från den allra lyckligaste tiden i mitt liv. Det var hösten 2007 - hösten 2008, då var jag verkligen inne i mitt rätta flöde, allt bara flöt och jag har aldrig mått bättre. Sen vet jag faktiskt inte vad som hände. Jag glömde väl bort mig själv antar jag, glömde att leva och vara jag. Jag saknar henne, den där tjejen som sprudlade av livsglädje och äventyrslust! För hon har alltid funnits inom mig, hon har bara begränsat sig själv och tagit den trygga vägen alltför ofta. Men hon är påväg tillbaka. Med stormsteg. Hon kommer aldrig att begränsa sig sjäv igen. Aldrig mer fega ur. För hon tar ansvar för sitt liv nu. Och för sin egen lycka. Hon vet vem hon är och vad hon vill, och ingenting kan stoppa henne. Hon är snart on the top of the world igen, det är jag helt säker på. /Maria


Kommentarer
Postat av: Lina H

Livet är menat till att leva :) och du är alltid en underbar preson kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback