Something's been bugging me...

Hej mina vänner! Jag har kommit på vad det är som har legat under ytan och stört mig den här veckan, som förmodligen har gjort mig trött. På måndag ska jag börja plugga, och har jag lust med det? Neeeeej! Det har jag faktiskt inte. Jag vill ju fortsätta mitt utforskande av den här vägen jag klivit in på. Jag har så mycket motivation och driv, men inte för att få betyg och högskolepoäng och kamma hem lite csn pengar. Och jag är så trött på att vara miss duktig, jag kräks på mig själv. Jag får vara fattig helt enkelt. Tack och lov att jag får mat på bordet av mina UNDERBARA föräldrar, TACK för att ni finns mina änglar. TACK för att jag får göra den här resan. Och jag VET att allt gott kommer att komma ur den, och jag ska återbetala er på alla sätt jag kan i framtiden. Jag VET att den dagen kommer. Jag måste följa flödet nu, hur orealistiskt det än låter i andras öron. I mitt hjärta vet jag att jag kommer ledas rätt. It's none of my business what other people think about me (mantra som går på repeat i mitt huvud). Käääääärlek! /Maria

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tycker verkligen om hur du tänker!!

Bra att du lyssnar till dig själv och tar dig på allvar!! Vad månde det bliva av dig?? ;-)

Spännande att följa dig och ditt liv!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback