Söndagskänsla

Det kändes inte som att det skulle bli en sån dag imorse när jag vaknade. Men nu har söndagskänslan krupit sig på. Ingen ångest, mer en längtan efter att krypa ner under täcket, titta på en film eller bara gosa med någon man tycker om. Tända ljus, lyssna på lugn musik och låta allting vara precis som det är just nu. Imorgon börjar en ny vecka och jag har ingen aning om vad den kommer innehålla. Kanske åker vi till Skåne igen, om bebisen vill titta ut nån gång. Jag ska bara försöka vara kvar i flödet jag hittat på sistone, och låta det som sker ske. Göra det jag känner för, för oftast är det då jag blir som mest produktiv och kreativ. Det är en härlig känsla när tiden inte längre verkar existera.
Ha en bra söndag. /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback