Tecken!!

Oj!!!

Jag fick just det tecken jag väntat på. Kanske det jag känt varit på gång. Jag vet inte riktigt än, men att det var ett tecken är jag helt säker på. En bekräftelse på att det jag gått och funderat på de senaste dagarna har varit riktigt. Det rätta. Den vägen jag ska gå. Vart jag är på väg. Vill inte säga för mycket just nu, men hoppas på att kunna dela med mig mer framöver. Jag förtjänar verkligen lite medvind nu, och jag tror att den är här snart.

Nu ska jag och syster titta på
Food Inc. Någon som sett den?

Kärlek i massor idag! /Maria

Kommentarer
Postat av: Vera

Åh, vad spännande det låter med en kurs som heter ”Livets mening”. Att leva innerligt passar alldeles utmärkt då det stora temat som de tar upp i boken är just – meningen med livet. Och att vi alla är ansvariga för vår egen mening med livet. Jag missade tyvärr ”Sommar”, men det kanske går att lyssna på från nätet? Stor Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback