Våga drömma!

Idag har jag varit hos min healer/akupressör/coach. Det var sista gången, hon tyckte att mina energier var så otroligt mycket bättre än första gången jag kom dit. Och jag känner det i hela kroppen, hela sinnet och hela själen. Hon gjorde en balansering då jag låg på bänken (tryckte och höll på olika punkter och delar på kroppen) och jag kunde riktigt känna energierna strömma in i mig. Antagligen för att jag själv lärt mig en hel del om hur energier funkar och eftersom jag är så mycket mer öppen och mottaglig nu.

Samtalet vi hade efteråt gav otroliga insikter, jag börjar fatta att jag har en del begränsningar kvar angående vad jag vågar drömma om, och hur jag ser på mig själv. Men nu ska det bli ändring på det. Jag kan bli och göra vad som helst. Och mer därtill. Jag vågar drömma mer och mer, om saker jag aldrig skulle trott att jag skulle klara av för ett år sen. Men jag har aldrig känt mig så fri som nu, och det blir bara bättre och bättre... så vem vet vart detta slutar?

Vi är alla obegränsade, eviga varelser som är kapabla till att förverkliga våra djupaste och vildaste drömmar! /Maria

Kommentarer
Postat av: Anneli

AMEN SISTER!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback