Inspiration!

Den här veckan har jag känt mig väldigt onspirerad. De saker som jag brukar få glädje och inspiration av har jag inte haft någon lust med alls. Jag har inte yogat en enda gång. Idag tror jag lite har kommit tillbaka igen, i alla fall en liten bit. Jag har precis kollat på reprisen av So you think you can dance (typ världens bästa program), och där nånstans mitt i kom inspirationen. Jag började yoga framför tv:n! I en timme kanske. Och det konstiga är att jag trodde jag skulle vara stel som en pinne efter en veckas frånvaro, men jag var mjukare än nånsin. Så det var väl en välbehövlig paus kanske. Hoppas nu på att resten av motivationen kommer tillbaka snart. Men det gör den alltid, så jag behöver egentligen inte oroa mig.

I mitt nästa liv ska jag bli dansare! Eller kanske nån gång i detta liv, min mormor började dansa när hon blev pensionär, och nu leder hon seniordansare från massor med länder. Hon är världens häftigaste faktiskt! Världens bästa mormor.


Kommentarer
Postat av: Jenny

SYTYCD är toppen! Jag brukar också alltid känna mig väldigt peppad på att yoga när jag ser det, men hittills har det aldrig hänt framför TV:n!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback