Loppisböcker!

I torsdags hämtade jag och mamma min gravida syster på Arlanda och åkte direkt upp till mormor. Där var det mysigt som vanligt. Jag fyndade en massa böcker på loppis där, och nu kom syster och mamma hem från loppis här hemma och hade köpte böcker för 1 kr styck! Har nu 13 nya böcker för totalt 20 kr!! Nu har jag en hel del att läsa, blir att sitta i solen och sluka böcker hela sommaren. Ska hitta på nånting mer kul att skriva snart, i veckan blir det en del spännande saker i alla fall. /Maria



Stora Astrologiboken - Julia & Derek Parker
Kreativ Stickning - Ingelise (syster tycker att jag ska börja sticka till hennes bebis)
TaiChi för hälsa och motion - Paul Crompton
Stark och smidig med Pilates - Carita Lesche & Anna Björe
Sri Caitanya-caritamrta Herren Caitanyas nektarljuva lekar
Prabhupada - Människan. Helgonet. Hans liv. Hans arv
Ayurvedisk vegetarisk kokbok - Cecilia Kjerrulf
Häxan från Portabello - Paulo Coelho (den fick jag i för sig av mormor)
Profeten - Kahlil Gibran
Steg mot inre frid - harmoniska principer för människors liv

Plus 3 kokböcker till. Rapporterar när jag tagit mig igenom dem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback