Om Yoga Om

Jag hittade tidningen Om Yoga Om på Ica idag. Det gjorde genast den här dagen lite bättre. Har läst lite, och känner mig uppfylld av inspiration redan. Jag ska lusläsa varenda rad i hela tidningen.

Samtidigt funderar jag lite på hur pass mycket kropp och själ egentligen hör ihop. Jag tror att det gör det oändligt mycket mer än vi vet. Jag har i några dagar nu rensat ut väldigt mycket mentala blockeringar som jag har, och idag har en sån känsla i kroppen som jag får när utrensningsprocessen är extra stark. Min stora utmaning är att behålla tilliten såna här dagar, allt är precis som det ska vara och jag är på rätt väg. För jag har ett stort svart hål av rädsla för att bli sämre igen i mig. Men sakta men säkert krymper jag hålet, och snart finns bara tillit kvar.
Namaste! /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback