Tack för den här dagen

Åh jag mår så bra idag. Just här och just nu. Tack för det! Attt känna att det är okej, hur jag än mår, hela tiden, oavsett, att verkligen acceptera vad som än finns där... det är lycka. Att få vakna och vara trött, men inte ge upp, bara ta det lugnt och efter ett tag orka yoga, med en efterföljande meditation som kändes djupare än någonsin. Tankarna tystnar lättare, de tar inte över, de bara finns där. Det är lycka. Att kunna åka iväg med mamma, in till Södermalm, gå hela Götgatsbacken upp till Hälsokost, ner igen till Bondens marknad och sen bort till Goodstore. Handla sådant som gör min kropp glad. Det är lycka. Att hitta en bokhandel med massor av böcker jag vill läsa, vackra prydnadssaker, doftljus, kristaller och massor av inspiration. Det är lycka, utan att behöva handla något, bara att se det räcker. Så tack för den här dagen hittills, tack för att jag kommit så långt, och tack för att jag kommer fortsätta upptäcka och växa! /Maria

Kommentarer
Postat av: Eva

Härligt och glädjande Maria!!

Önskar dej fortsatt lycka :)



Kram

Eva

2010-06-05 @ 18:28:24
Postat av: Maria

Hej Eva! Tack så mycket, och detsamma!

Kram Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback