Vilken morgon!

Det var mycket kul som väntade på mig den här morgonen! Tack så mycket till de fina på Ekoblogg som både länkat hit och skrivit så fint om min blogg, och där jag dessutom vunnit en tävling. En anteckningsbok från Kreativ Insikt har jag vunnit, och jag som älskar deras produkter! Härlig start på dagen måste jag verkligen säga. Lite kändes det som att det var ett tecken på att allt kommer ordna upp sig nu. Den känslan har växt sig starkare under helgen, och på sistone har jag verkligen jobbat på att sluta fred med livet, och att acceptera nuet oavsett hur jag mår och vad som sker. Känslan av att jag snart kommer manifestera allt jag vill ha är riktigt verklig nu, jag bara vet att det kommer bli bra! Dessutom har jag haft en riktigt bra helg, inget särskilt har egentligen hänt, men jag har mått bra och njutit av det som varit.

Snart ska jag till Annie på Healing, så det kommer jag skriva om i eftermiddag. Det ska bli så spännande! Undrar om hon märker någon skillnad på mig, förra veckan jag var där var jag nog i stort sett ett vrak. Men nu minsann, nu känner jag mig alldeles levande igen!

Puss och kram så länge! /Maria


Jag valde den här boken:
"När tankarna stillnar öpnnar hjärtat sin dörr."


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindgren

Hej! Hittade hit via länken hos Malin! Till dig kommer jag garanterat att titta in ofta, med tanke på allt intressant som du har skrivit om, som jag också har som intresse.

Postat av: Maria

Hej! Vad kul. Jag ska följa din blogg med, det är alltid kul att läsa om andras erfarenheter av liknande saker man själv tycker om. Ha det bra! Maria

2010-06-07 @ 11:28:44
URL: http://mariaskolding.blogg.se/
Postat av: Lesly Valencia

Hej hej! så du har också kollat på den utbildningen. Jag har velat läsa nått sånt länge. Säg till när du får svar.



Och föresten har jag läst igenom dina senaste inlägg, vad bra att det går åt rätt väg :)

2010-06-07 @ 12:55:45
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback