This is my life

Igår skrev jag i min dagbok: jag ser varje dag som en möjlighet att jobba med mig själv, att utvecklas och en chans att träna på att vara närvärande. Om jag tänker så varje dag när jag vaknar blir det lättare att se meningen med dagen, oavsett hur jag mår och hur pigg jag är. För jag har alltid mina tankar, och ju fler positiva tankar desto bättre kommer jag att må.

Tyckte verkligen att rätt person vann igår i melodifestivalen. Jag röstade 3 gånger (haha). Jag älskar verkligen texten, så enkel men så sann. I can't be no one else...

Snart ska jag åka hem igen till mamma och pappa. Och imorgon väntar spännande besök hos Lena. Då ska jag se om jag blivit något friskare sen förra gången. Det känns så, men det går väldigt upp och ner, så jag vet inte riktigt.



Kärlek! /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback