Tillbaka i balans

Yes, äntligen är jag tillbaka. Har vart en del jobbiga dagar på sistone, men igår blev det ordning igen. Igår var en sån dag då det verkligen känns som allt har en mening. Och det vill jag ju tro, det finns ett syfte med det jag gått igenom (och fortfarande går igenom), även om jag inte riktigt fattat hela syftet än... Jag tror jag är på rätt väg nu, det känns så. Jag måste bara lära mig att behålla tilliten.

Har precis yogat lite, och det behövdes verkligen för min stackars rygg. På torsdag åker vi äntligen till Skåne, har hyrt ett eget hus med havsutsikt så vi slipper bo trångt hos syrran. Jag längtar, äntligen får jag vara med alla jag älskar samtidigt... Det är kärlek!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback