Dag 5 - Vilar och väntar

Idag har jag en sån där trött dag. Kanske är det massagen? Kanske något annat. Det spelar ingen roll, jag vilar och väntar och det är helt okej. Jag skriver lite, jag hittar inspiration. Jag tillåter mig att ha en sån här dag, och jag behåller tilliten till att det går framåt med stora steg. Jag spar på krafterna till nästa vecka då jag behöver lite mer än vanligt. Men jag vet att de dagarna då jag verkligen behöver energin, då verkar den infinna sig. Och jag litar på det. Försöker vara i nuet och behåller övertygelsen om att jag är på väg dit jag vill, dit jag ska, där jag hör hemma. Det jag var så glad för igår, det är otroligt stort tecken på att jag är på väg mot mer yogande och mer skrivande. Men jag avslöjar inte mer nu. Ni får vänta och se. Kramar /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback