Hur påverkas hjärnan av meditation..?

Jag har äntligen tagit tag i min B-uppsats som legat och väntat i 1,5 år. Äntligen har jag fått lusten att lära tillbaka, att lära för min egen skull. Jag har börjat om med uppsatsen från början, och bytt ämne helt. Kände att det var det enda sättet att någonsin bli klar. Nu skriver jag om hur hjärnan påverkas av meditation, sitter just nu och läser vetenskapliga artiklar och lär mig en massa spännande saker! Jag måste meditera mera känner jag, fördelarna verkar vara väldigt många enligt de här studierna. Om 6 veckor börjar jag läsa en kurs som handlar om olika medvetandetillstånd, så tills dess tänkte jag vara klar med uppsatsen. Så nu ska jag fortsätta. Hej så länge! /Maria

Kommentarer
Postat av: Lina

vad duktig du är ..ja jag måte ta tag i min snart igen ..blöö :P

Postat av: Viralila

Hej hej!

Vad spännande! Du får gärna berätta lite för mig vad du kommer fram till.



Kramar*

/V

2010-09-24 @ 17:09:31
URL: http://viralila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback