Jag har blivit knäpp!

Jag vet inte vad det är med mig. Jag kan inte koncentrera mig!! Ingenting blir gjort här, jag helt väck. Vad håller jag på med? Jag är som i en liten bubbla, bara dansar runt här hemma och gör ingenting. Känner mig så pirrig och förväntansfull så jag inte vet vad jag ska ta mig för. Jag vet inte vad jag väntar på, men det känns som att det snart kommer ske stora förändringar i mitt liv. Så jag är lite otålig. Kan inte sitta still. Känner mig som en duracellkanin... och det var inte igår det kändes så!! Fast en hjärndöd duracellkanin, kan inte riktigt använda huvudet. Samtidigt känner jag mig sällskapssjuk, vill springa ut och krama första person jag ser. Kanske inte är att rekommendera??

Ungefär såhär känner jag mig... Peace! /Maria

Kommentarer
Postat av: Lina

hahah du är som ja bruakr vara ibland haha :P välkommen in i klubben kram på dig tok tossa

Postat av: Viralila

Hej hej!

Det kanske är så att det är någonting på gång? Så där otålig kan jag bli innan en förändring äger rum.



Skrattar Jag undrar vad som skulle hända om du haffade en person på gatan och bara kramade om den personen.... De kanske skulle bli jätte rädda eller lite smått nervösa.



Ljus*

/V

2010-09-24 @ 17:05:59
URL: http://viralila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback