Journalisthögskolan

Idag öppnar anmälningen till vårens utbildningar. Jag ska söka till Journalisthögskolan. Japp, jag har bestämt mig. Och jag har bestämt att jag kommer komma in och att jag kommer orka. Jag och universum har kommit överens om det. Så nu blir det så. Eller hur? Jag ska ställa in all min tankekraft på att det ska bli så. För nu börjar jag tröttna på att gå hemma, även om det verkligen har varit bra för mig att göra det det här året. Jag skulle aldrig vilja få det här året ogjort. Nej, det har jag lärt mig för mycket för, trots att det fortfarande är kämpigt ibland. Jag tar det onda med det goda och är tacksam för allt. Men nu vill jag vidare, och med tankens kraft tror jag att det går. Om jag hade använt svordomar hade jag sagt "Nu j*vlar!". Men det är ju tur att jag inte gör det. /Maria


Kommentarer
Postat av: Lina H

de komemr gå galant :) så komemr ja enr och stöttar dig efter min säsong i åre :) kram vännen

Postat av: Vera

Du är så fokuserad så det kommer gå väldigt bra! Let it flow, Maria. Kram

2010-09-16 @ 12:22:16
URL: http://hallonmuffin.wordpress.com
Postat av: Lesly Valencia

Åhh vad roligt! Bra val ;) Yes fortsätt att skicka signaler till universum så kommer det att funka :) Jag håller tummarna.

2010-09-16 @ 19:37:09
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback