Kreativ Lördag

Äntligen har jag fått skapa lite. Har just spenderat några timmar med att måla på skifferstenar som vi plockade när jag bodde i Grythyttan. Vad roligt det var! Jag behövde verkligen nånting att fokusera på idag, som inte krävde så mycket tankeverksamhet. Jag är inte så konstnärlig av mig, men tyckte ändå att det blev rätt bra. Kul var det i alla fall, och det är ju huvudsaken. Jag var förresten och tittade på kamera i förmiddags, jag är verkligen sugen på en. Vi får se!



Den här ska jag ge till min underbara kinesiolog...


Och den här ska jag ge till min underbara healer...


Och den här blev en väggprydnad.
..


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken bra idé!! Nån gång när kreativiteten slagit till hos mig har jag målat på kläder och örngott och sånt där, men att måla på skiffersten var ju också en rolig idé!!

Postat av: Lesly Valencia

Jätte fina verkligen. Gillar den blå. "testa din vingar"

2010-09-26 @ 12:33:31
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Madeleine

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 12:36:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback