Söderböna

Jag har haft en sån där härlig dag på Söder idag. Handlat massor med ekologiska grejer på Gryningen och gått på Bondens marknad och handlat grönsaker. Och så köpte jag en tröja på Stadsmissionen. Åh, vad jag älskar Söder, tänk om man kunde få en lägenhet där!

Jag känner verkligen att det är saker på gång nu. För varje dag som går blir jag mer och mer övertygad om att det bara är en tidsfråga innan det stora äventyret börjar. Egentligen har det redan börjat, men snart tror jag att det smäller till och det börjar strömma in goda ting i mitt liv. Mitt nya liv. För jag ser det så nu, som att jag skapar ett helt nytt liv. Jag är nyfiken på saker som inte intresserat mig tidigare, jag försöker ge allt en chans och inte vara likgiltig inför någonting. Allt, minsta lilla, kan innehålla något som är av värde för mig, som ger mig något. Och jag försöker att uppskatta ALLT som kommer i min väg. Jag tror att det är vägen till ett rikare liv. Ett mer spännande liv. 

Förresten har jag fixat Skype nu, så om någon vill Skypa så säg bara till!

Trevlig helg! /Maria

Kommentarer
Postat av: Lina H

hej darling :) när ja kommer från åre får vi kika på lägenhet i sthlm du och ja :) tror de skulle vara fantastiskt :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback